Jak dostat web do vyhledávačů?

Vytvořili jste si webové stránky, ale nikdo je nenavštěvuje? Jak na webovky dostat návštěníky?

Existuje několik zdrojů návštěvnosti. Mezi významné patří právě vyhledávače jako je Seznam a Google. Ve vyhledávačích se zobrazují organické (nebo také neplacené či přirozené) výsledky vyhledávání a placení výsledky vyhledávání.

Neplacené výsledky vyhledávání

Webové stránky jsou řazené podle algoritmů vyhledávačů, které mají nastavené určené parametry podle čeho řadí výsledky vyhledávání. Přizpůsobit své webové stránky tak, aby se dobře zobrazovaly ve vyhledávačích můžete při využití služby SEO optimalizace. Obecně se SEO dělí na dvě oblasti on-page (prvky na stránce) a off-page (prvky mimo stránku)

Placené výsledky vyhledání

Platí se metodou PPC (pay per click) – platba za kliknutí. Ve výsledcích vyhledávání Seznamu můžete inzerovat pomocí služby Sklik. Ve výsledcích vyhledávání Google pomocí služby AdWords. Důležité je mít správně a efektivně nastavené PPC kampaně, které si můžete nastavit sami nebo pomocí odborníků  (PPC Brno).

Mezi další způsoby placené reklamy přes PPC patří bannerová reklama nebo video reklama online na serverech s videi jako je YouTube nebo Stream.

Webová analytika

Vyhodnotit efektivitu jednotlivých online kanálů pomáhá webová analytika, nejznámějším nástrojem webové analytiky je Google Analytics od Googlu.